Politica de retur

În cazul în care produsul achizitionat nu v-a îndeplinit așteptările, vă oferim posibilitatea de a face o returnare.

Primul pas este completarea formularului de returnare click aici.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și iti vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.
The Edit are obligația să returneze contravaloarea produsului / produselor în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului / produselor returnat(e).

Vă prezentăm în detaliu condițiile și diferitele opțiuni disponibile ca să puteți returna articolele dvs.

CONDIȚII PENTRU EFECTUAREA UNEI RETURNĂRI

Trebuie să finalizați demersurile de returnare în termenul stabilit: 

Cumpărare online: aveți la dispoziție 14 zile de la data primirii comenzii.

Cumpărare din magazin: aveți la dispoziție 14 de zile de la data cumpărării.

Produsele la comandă* sau personalizate nu sunt acoperite de dreptul de retur.

Articolele trebuie să fie în starea inițială și să păstreze toate ambalajele originale, instrucţiunile şi alte documente (dacă este cazul).

Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit după desigilare, dacă produsul nu este în aceeaşi stare în care a fost livrat, dacă este deteriorat. În consecință, ar trebui să aveţi grijă rezonabilă de produse cât timp se află în posesia dumneavoastră.

Înainte de a returna produsele, clienții trebuie să notifice în prealabil The Edit în scris către adresa de e-mail hello@theedit.ro ca să vă oferim instrucţiuni referitor la procesul de retur.

RETURNARE ÎN MAGAZINUL THE EDIT

Puteți returna articolele dvs. în mod gratuit in magazin. Opțiunea de returnare în magazin este disponibilă atât pentru cumpărăturile online, cât și pentru cele realizate în magazinul fizic. Trebuie doar să prezentați articolele care urmează a fi returnate și bonul de cumpărare.

RIDICARE DE LA DOMICILIU

A. Colete standard (greutate 0-30 kg si lungime 0-110 cm) - costul returului este 20 lei TVA inclus

B. Colete non-standard (greutate 30-99 kg si lungime 110-199 cm) - costul returului este 49 lei TVA inclus

Vă oferim opțiunea de a returna articolele dvs. prin intermediul serviciului nostru de ridicare de la domiciliu. Costul fiecărei cereri de returnare va fi scăzut din suma care vi se rambursează.

Cererea de returnare se efectueaza aici . Odată ce ați efectuat solicitarea de returnare, va veni un curier pentru ridicarea coletului de la adresa selectata. Nu este necesar să tipăriți eticheta de returnare, curierul o va avea pregătită. Rețineți că această opțiune este disponibilă numai pentru cumpărăturile online.

C. Colete cargo agabaritice (greutate >100 kg si lungime >200 cm)

Costul returului va va fi comunicat prin email si va fi dedus din valoarea returului.

Alternativ, puteti organiza returul pe cont propriu, suportand costul.

Rețineți: trebuie să expediați articolele pe care doriți să le returnați înainte de a expira termenul de returnare.

Odată ce primim produsul returnat, îl vom analiza și vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se rambursa contravaloarea acestuia. În cazul in care produsul a fost folosit după desigilare, nu este în aceeaşi stare în care a fost livrat, a fost deteriorat de către client, sau nu prezintă ambalajul și etichetele originale, ne rezervăm dreptul de a refuza returul.

Dacă în urma inspectării produsului, returul a fost acceptat, vom efectua rambursarea utilizând aceeaşi metodă folosită pentru efectuarea plăţii cel mai târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării dumneavoastră de anulare.

Returnarea produselor defecte

În cazul în care produsul nu este conform cu Contractul în momentul livrării, trebuie să ne contactaţi imediat prin intermediul formularului nostru de contact şi să furnizaţi datele despre produs şi deteriorarea pe care o prezintă, sau ne puteţi contacta telefonic la numărul +40731341495, sau pe email la hello@theedit.ro, pentru a organiza ridicarea produsului de la adresa indicată. Reclamația trebuie însoțită întotdeauna de o imagine sau film demonstrativ.

Odată ce primim produsul returnat, îl vom analiza integral și vă vom informa cu privire la dreptul de a vi se rambursa contravaloarea lui sau de a vi se înlocui produsul (după caz), printr-un e-mail, într-o perioadă rezonabilă de timp. Rambursarea sau înlocuirea articolului va avea loc cât mai curând cu putinţă, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care v-am confirmat printr-un e-mail că aveţi dreptul la o rambursare sau înlocuire pentru produsul neconform. Sumele achitate pentru produsele returnate din cauza unor deteriorări sau defecte reale, vă vor fi rambursate integral, precum şi costurile de livrare suportate de dumneavoastră pentru primirea produselor.

Vom efectua rambursarea utilizând aceeaşi metodă folosită pentru efectuarea plăţii cel mai târziu în termen de 14 zile de la primirea notificării dumneavoastră de anulare.

Returnarea produselor la comandă sau personalizate

*Produsele la comandă sau personalizate sunt acelea care nu se află în stocul comerciantului la data plasării comenzii și pentru care se plasează o comandă la producător.

Produsele la comandă sau personalizate nu sunt acoperite de dreptul de retur.