THE PAPER

THE EDIT își transformă identitatea vizuală

THE EDIT își transformă identitatea vizuală

Astăzi, THE EDIT împlinește 2 ani și intră într-o nouă etapă. Cu un portofoliu de peste 40 de branduri, o estetică recognoscibilă și o echipă consolidată, brandul nostru își transformă identitatea vizuală.

În colaborare cu echipa daneză HOMEWORK, am creat un logo nou și o interfață actualizată estetic pentru TheEdit.ro.

HOMEWORK este un studio interdisciplinar de grafică și design specializat în identitate vizuală și estetică de brand. Având în portofoliu branduri consacrate precum YSL, Fritz Hansen, Bottega Veneta și Comme des Garcons, HOMEWORK se remarcă printr-o estetică minimalistă, dar de mare impact.

Le-am pus câteva întrebări Kristinei Valberg, Client and Design Manager, și lui Agnete Emilie Gjølby, Design director:

Please tell us a bit about Homework.

        Homework is a creative direction & design studio specialising in brand expression, visual identity, print and packaging within living, luxury and lifestyle. The creative strategy and signature aesthetic of Homework carefully balance both timeless and progressive design. We believe in the beauty of cultivating brands and businesses to be relevant and remarkable.

        What were your first thoughts when approached by The Edit?

        We were met by two remarkable women, Magda and Irina, looking to reframe their brand to be simple yet sophisticated, modern yet timeless. We set out on a journey to create a brand identity that feels current but classic enough that it can live for a long time.

        How do the two chosen typefaces complement each other? 

        The logo has wide letter shapes with pointy serifs for a laid back elegance and feels both high-end and friendly. The signature typeface is a modern interpretation of a classic style, which thanks to slightly compressed proportions can be set very tightly for strong visual impact. 

        Noi, la THE EDIT, suntem foarte încântați de rezultatul acestei colaborări și de acest nou început pe care ne bucurăm să îl împărtășim cu voi, comunitatea de design lovers din România! La împlinirea a 2 ani de THE EDIT, vă propunem o colecție extinsă cu 3 noi branduri: MENU, STOREFACTORY și STEAMERY. De la elemente decorative la piese funcționale, poți acum alege cu intenție design contemporan pentru casa ta. Cu entuziasm pentru proiecte noi si spații simple dar sofisticate, vă invităm să descoperiți noul nostru univers,

        Echipa THE EDIT

        Romanian